Mooi weer - Reisverslag uit Ottawa, Canada van rusi - WaarBenJij.nu Mooi weer - Reisverslag uit Ottawa, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

Mooi weer

Door: rusi

09 Mei 2010 | Canada, Ottawa

Vanmorgen niet zo vroeg weggereden, we stonden wel lekker. Maar om 8.45 na een skype gesprek met Pa en Ma zijn we richting Burns Lake gereden. Het was een mooie rit maar ook vandaag liet het Wilde Life zich niet erg zien zien. Onderweg wel een aantal keer gedacht dat er wat stond maar waarschijnlijk waren het gister en eer gister opruim dagen van de plaatselijke schoffel brigade want er stonden dus overal gevulde vuilniszakken en op een afstand moet je dan wel even 2 keer kijken. Verder even wat vogels en eenden bekeken en daarna weer verder, niet zo heel ver want we bedachten dat het aan het Francois Lake misschien wel mooi zou zijn. En dat is het zeker,als we er aankomen blijkt de camping eigenlijk nog gesloten maar we kunnen er wel gaan staan als we niet te veel willen want alles is nog niet helemaal ok volgens het camping hoofd. Nou en dat is helemaal niet erg wat een geweldige plaats hebben we hier we staan aan het meer met diverse vogels, eenden, fel gekleurde hummingbirds (kolibries) en een stijger waar Ruud dus zijn hengel uitgooit ( wel eerst een vergunning gekocht ) Natuurlijk ook hier weer een lekker stuk gelopen en daarna heerlijk in het zonnetje gezeten, ja het was wel 20 gr. Vanmiddag en vanavond dus wederom buiten eten zonder muggen!!!! We hebben dus niet zo veel gereden vandaag misschien 225 km maar wel heerlijk van de omgeving en de zon genoten. Vanavond nog even bij de fire pit gezeten en morgen gaan we dan echt richting Prince George en dan zakken we af naar Quesnel.

• 10 Mei 2010 - 06:53

Astrid Dol:

Hou Ruud en Simone, wat een prachtige reis zijn jullie aan het maken zeg! Ik denk dat mijn mannen jaloers zijn op dit mooie vismeer! Veel plezier nog daar. groetjes Astrid

• 10 Mei 2010 - 08:28

Wendy:

Hoi,

Ik ben weer helemaal bij met jullie verhalen en de foto's, had een paar dagen mijn post niet gekeken.
    Maar wat een prachtige foto's zitten er tussen, geweldig!!
    En jullie genieten echt begrijp ik uit de verhalen!

Tot gauw, xxxxx

• 10 Mei 2010 - 12:11

Tessa:

wat leuk om al die verslagen te lezen & foto's te zien!! vrijdag & zaterdag lekker bij huise verschoor gegeten maar toch miste ik je kookkunste hoor simoon!;) haha veel plezier nog

• 10 Mei 2010 - 18:39

Erna:

wat een heerlijk verslag weer nou z'n dagje niks doen is ook lekker toch en wat zou Ruud genieten zeg daar aan het water die wil niet meer weg haha
    heeft hij nog wat gevangen, mooie foto's weer.
    Nou goeie reis verder en geniet dikke kus

• 11 Mei 2010 - 09:14

Ted Kroon:

Hoi,

Chiel en ik zijn weer blij dat het met jullie goed gaat en veel plezier beleven aan jullie rondreis. Ruud aan het water met een tinnetje bier dan is hij weer rondom gelukkig. Als we jullie verslagen lezen en foto's zien dan mag je niet mopperen en het mooie weer komt eraan.

Groeten Van Chiel en Ted.

• 12 Mei 2010 - 21:50

Wilma Bokhove:

Hallo Simone en Ruud,

Wat een geweldige verhalen, maar vooral wat een WERELD STEK is dit!!! Dat maakt t toch nix uit of je wat vangt??? Ik neem aan dat ze daar ook wel ingeblikte vis verkopen? Hoe dan ook, ik wens jullie beiden nog veel plezier en vis ;-) toe op jullie prachtige reis! Enjoy!!!!

Groetjes Wilma

• 10 September 2012 - 18:01

Annemieke Stam:

Heeyyyyyy Verschoortjes,
    Ik dacht even kijken of er verslagen van jullie op deze site staan en ja hooorrrrr!
    Altijd top om te lezen en te volgen hoe het jullie vergaat in het verre!!
    Zo te zien is de verveling nog niet toegeslagen. We hebben elkaar te lang niet gesproken, maarja soms neemt je dochter plots een beslissing waar wij ook klapperende oren van hadden.
    Bedankt voor de uitnodiging en dan kunnen we zeker de (wilde.... vakantieverhalen horen).
    Geniet , geniet!!! En ik volg jullie.
    Dikke Kus Annemieke en de rest van de Stammetjes