Vauxhall - Reisverslag uit Vauxhall, Canada van rusi - WaarBenJij.nu Vauxhall - Reisverslag uit Vauxhall, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

Vauxhall

Door: rusi

27 Mei 2010 | Canada, Vauxhall

Vandaag de camper weer ingeleverd, het was maar een korte rit en toen we bij de verhuur aankwamen en net uitstapten kwam Evelyn er al aanrijden dus de spullen konden zo over gezet worden. Wat een luxe toch dat we voor de deur opgehaald worden en zo door gebracht worden naar het volgende vakantie adres Vauxhall. Als we aankomen zien we direct dat er rondom het huis veel veranderd is er is van alles bij gebouwd en verplaatst, en ook binnen is er flink gewerkt heel mooi allemaal. Het regent nu dus foto’s komen er van de week wel om alles te laten zien. Het was vanavond weer gezellig met z’n alle aan tafel aan de nasi, lekker praten over van alles. Een kort verslag dus maar dat maken we van de week wel weer goed.

• 28 Mei 2010 - 07:42

Wendy:

Hoi Simone ruud,

Ga nog ff lekker genieten bij Evelyn en Cees, ik ga zo rijden naar Limburg, dus zal jullie de komende week niet volgen, maar lees ik alles wel weer van de komende week als ik thuis kom, maar dan zijn ook alweer onderweg naar huis, echt snel gegaan!
    Nou geniet nog even lekker met z.n allen en tot snel!
    Dikke knuffel Wendy

• 28 Mei 2010 - 12:48

Renata :

Hoi Ruud en Simone,

ZO zit je in het vliegtuig, om lekker met de camper te toeren en zo zit je weer bij de van de Bergies aan de tafel. Ook dat is knoertgezellig. Geef iedereen een dikke kus en de groetjes,

Arend en Renata

• 28 Mei 2010 - 13:54

Mike Kremer:

hoi simone en ruud,
    ja echt een luxe dat jullie zo op gehaald werden!!!!!!!!!!!!
    en nog een fijne vakantie!!!!!!!!

xxx van ons!!!!!

• 28 Mei 2010 - 14:54

De Buyksies:

Hallo beide families,
    Ik hoop dat jullie een gezellige week met elkaar zullen hebben. Geniet erven en de groeten aan iedereen.

• 29 Mei 2010 - 14:08

Cees:

Ik zag er vreselijk tegenop om elke dag aan 't bier te moeten nu ruud and simone erzijn maar het valt me 100% mee tot nu toe dus het gaat prima met ons allen alleen het weer is pet