Goede vlucht - Reisverslag uit Calgary, Canada van rusi - WaarBenJij.nu Goede vlucht - Reisverslag uit Calgary, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

Goede vlucht

Door: rusi

03 Mei 2010 | Canada, Calgary

We hebben een prima vlucht gehad we stonden om 15.35 Canadese tijd aan de grond, alleen voordat we door de douane waren enzo was het bijna 18.00 tjonge wat duurde dat lang! Maar er stond een geweldig ontvangst comitee op ons te wachten dus dat maakte alles weer goed. Cees, Evelyn, Ellen, Eline en Bram waren naar het vliegveld gekomen en dat was heel leuk. Lekker gezellig met z'n allen gegeten en dan lijkt het allemaal weer heel gewoon, alsof je gister nog bij elkaar op de koffie was. Maar nu zijn zij weer naar huis en gaan Ruud en ik aan onze nachtrust beginnen ook al is het hier nog maar 20.30 uur want ja... we hebben een paar uurtjes gemist zo en we moeten morgen weer fris en fruitig opstaan om de camper op te halen en dan de eerste kilometers te gaan maken op de wegen hier. Groeten XXXX

• 03 Mei 2010 - 07:45

Patrick En Mariska:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    geniet van de vakantie en we houden jullie in de gaten!!!!haha dat klinkt wel raar!
    groetjes

• 03 Mei 2010 - 07:45

Bianca:

Gelukkig is alles goed gegaan.
    Keek ruud een beetje beknepen bij de douane en dachten ze dat er een bolletjes slikker aan kwam!Heel veel plesier op de trip en ga vooral genieten en veel gluren Ruud
    XXXX Bianca en de rest

• 03 Mei 2010 - 08:01

Papa En Mama:

Gelukkig een goede vlucht gehad en nu maar vijligekilometers maken geniet er van groetjes van ons xxxxx

• 03 Mei 2010 - 18:51

Wendy:

Hoiii.

Lekker dat jullie goed zijn aangekomen.
    Ga nu maar lekker genieten en ik hou jullie in de gaten!!

Groetjes xxx Wendy

• 03 Mei 2010 - 19:05

Arend En Renata:

Hoi,

Fijn een goede vlucht en dan net zoals op Curacao, Tranquille....
    Wat vandaag niet komt, komt morgen wel. Gelukkig hadden jullie een enorm ontvangstcomité. We are watching you, op grote afstand. Doe voorzichtig.
    Dikke kus,

• 03 Mei 2010 - 19:09

Joke:

jullie zien er erg
    vakantieachtig uit
    simone,ruud heel veel
    plezier
    ga nu maar lekker
    uitrusten ga lekker genieten van alles
    Groetjes joke xxx

• 04 Mei 2010 - 15:26

Diane:

Hoi kanjers!
    Super dat jullie veilig en wel aangekomen zijn, en zo warm herenigd zijn met de canadese familie!!!

Geniet er van!

Liefs, Diane xxx

• 04 Mei 2010 - 16:02

Gre En Teun:

leuk dat de fam op jullie stond te wachten Nu snel een camper halen en lekker toeren en veel genieten.