Weer sneeuw - Reisverslag uit Vauxhall, Canada van rusi - WaarBenJij.nu Weer sneeuw - Reisverslag uit Vauxhall, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

Weer sneeuw

Door: rusi

29 Mei 2010 | Canada, Vauxhall

Zaterdag 29 mei, Ja en dan wordt je wakker kijk je uit het raam en dan zie je………….SNEEUW! Even bijkomen en dan naar buiten met Bram om een sneeuwpop te maken, ze geven n.l. voor vanmiddag regen op en dan wordt het niets meer. Nou en hij is mooi geworden vinden wij, we hebben er flink bij gelachen dus dat was al mooi zo s’morgens om 8.00 uur. Gister heeft het veel geregend en dat is voor het land niet zo lekker natuurlijk en dan nu de sneeuw er bovenop dat is niet zo goed. Gisteravond gingen Cees en Evelyn naar een feestje en toen gingen Ruud en ik later even naar het land om bij een pomp te kijken, ik moest rijden want Ruud had bier op. Nou en toen gingen we dus te vroeg het land in( het was al stik donker) en reden we het bagger pad op waar ik de auto niet uit kreeg! Dus Ruud toch achter het stuur, de auto in zijn 4 weel drive gezet en tegen de helling op. Gelukkig nu stond de auto weer op het goede pad en konden we bij het pompje kijken de benzine bij vullen en weer naar huis.

• 29 Mei 2010 - 17:15

Erna:

Geweldig wat een belevingen weer in een korte tijd zeg, sta je zomaar vast in het pikke donker foutje hahaha
    en daar zat je niet oop te wachten he weeeer sneeuw maar je heb wel je best gedaan met de sneeuwpop hoor wat een mooie grote
    veel plezier bij de familie
    dikke kus

• 29 Mei 2010 - 20:30

Wendy:

Ik heb toch internet hier, Geert en Mo hadden hun laptop mee genomen!
    Dus kan jullie toch nog volgen komende week, Leuk!!
    Maar super die sneeuw en de mooie sneeuwpop die jullie hebben gemaakt!
    Wat minder dat jullie vast kwamen te zitten, maar gelukkig kwam dat weer goed.
    Nou genieten lekker nog even. Dikke kus.

• 31 Mei 2010 - 16:26

Frank En Ingrid:

Hallo Ruud en Simone zo te zien hebben jullie heerlijk genoten doen jullie goed het zit er al weer bijna op wat gaat het snel dan.Wendy d'r afscheidsfeestje was erg gezellig de foto's zie je wel als je terug ben.Beste mensen nog even genieten dan kan je je eigen voorberreiden op onze sportdag ha ha groetjes dikke x van ons