Weer thuis. - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van rusi - WaarBenJij.nu Weer thuis. - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van rusi - WaarBenJij.nu

Weer thuis.

Door: rusi

05 Juni 2010 | Nederland, Den Helder

Zaterdag 5 juni, vrijdag om 12.30 zijn we uit Vauxhall vertrokken we zijn weggebracht door Cees, Evelyn, Ellen en Eline, Bram bleef lekker thuis die had geen zin in weer die hele rit naar Calgary en terug. Dus die kreeg thuis een hug(want in Canada zoenen ze niet) en daarna gingen we met zijn alle in de auto. Bij het vliegveld aangekomen vonden ze onze koffers te zwaar, heel raar want die zelfde koffers waren hier op Schiphol wel ok. Nou ja dan maar een koffer kopen en wat spullen over zetten er zit niets anders op. Nadat we de koffers hadden weggebracht hebben we met zijn alle nog wat gedronken en toen was het echt tijd om te gaan. En dat was best moeilijk want je weet gewoon dat het weer een tijd duurt voordat je elkaar weer ziet. Bij de douane aangekomen moesten we zelfs de schoenen uit en werden we helemaal met een scanner na gelopen, ook de tassen werden binnenste buiten gekeerd. Ja dat heb je met die buitenlanders hè die zien er wat onbetrouwbaar uit denk maar we mochten uiteindelijk verder hoor! Om 18.30 iets later dan gepland stijgen we op en we hebben verder met de KLM een prima vlucht gehad. Om 11.20 landden we op Schiphol en nadat we door de douane zijn gegaan en de koffers hebben gepakt konden we buiten in de Biancataxi stappen, ook hier dus weer van alle gemakken voorzien geweldig toch! En als je dan hier in de auto zit jeetje wat is het dan druk op de weg dat zijn we echt niet meer gewent de laatste tijd. Als we thuis aankomen zit er een flink aantal meiden gezellig in de tuin bij te komen van vrijdag avond en nacht, maar de geur van vers gebakken appeltaart komt ons tegemoet en dan is het toch weer heerlijk om thuis te komen bij Aaike. Wij hebben een geweldige vakantie gehad maar aan alles komt een eind, iedereen bedankt voor de leuke reacties op onze blog op deze manier hebben we jullie denk ik wel een beetje met ons mee laten reizen. XXXXX Tot slot nog alle dieren op een rijtje die we onderweg gezien hebben,Columbian ground squirrel
Bear,Red Squirrel, Beaver,Moose,
Raccoon ( dood),Mule Deer,Greyfox,
Hoari Marmot,Trout?? Gevangen,Coyote (dood),Coyote (levend),Mountain Sheep,Mountain Goat,White-Tailed Deer,Least chipmunk,Badger,Gopher
Black OisterSteller’s Jay,American Robin,Clark’s Nutckracker,Brant Goose,Canadian Goose,Turkey Vulture,
California Quail,Northern Bullock’s Oriole,Common Goldeneye,Common Loon,
Common Merganser,Barn Swallow,
Tree Swallow,Violet Green Swallow,
Bald Eagle,Rufous Hummingbird,
Red Crossbill,Snow Goose.

• 05 Juni 2010 - 22:51

Annemieke:

Nou Ruud en Simone ik heb vandaag nog even de laatste verhalen gelezen dat was steeds het weekend klusje. Waarschijnlijk liggen jullie al in je eigen mandje te ronken terwijl ik dit typ. Bedankt voor de mooie verhalen.
    We zien elkaar morgen (straks dus) bij de BBQ maar niet op de firepit dus dat is even wennen.
    Kus Annemieke en de rest van de stammen!!!

• 01 Januari 2012 - 21:49

Evelyn:

nou ik heb jullie verslag nog eens over gelezen.erg leuk,ik zou zeggen tot over 8 maanden.
    gelukkig 2012.XXXX