Wintersport? - Reisverslag uit Ottawa, Canada van rusi - WaarBenJij.nu Wintersport? - Reisverslag uit Ottawa, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

Wintersport?

Door: rusi

05 Mei 2010 | Canada, Ottawa

3 mei
Vandaag de camper om 13.00 uur ophalen maar dat werd al weer later omdat onze camper niet klaar was en er nog te veel aan gebeuren moest. Dus een andere dan en daar moest ook nog weer wat aan gedaan worden toen we al weg zouden. De deur sloot n.l. niet goed af en dus even de monteur erbij met een tang om wat terug te buigen, maar toen dat gedaan was konden we gaan. Op naar de supermarkt en het benzine station en daarna de highway 1 en later de 1A op richting Banff om vervolgens door te rijden naar Lake Louise het was een mooie rit met hier en daar nog wat sneeuw! Hier gaan we de camping op de Lake Louise campground, met stroom want de kachel moet aan het is buiten 2 graden en het sneeuwt een beetje ( we zijn toch niet op wintersport!) Lekker gegeten en daarna de koffers uitpakken zooi opruimen en naar bed, nou ja Ruud ligt al en ik schrijf nog even een stukje over vandaag.
4 mei
Vanochtend vroeg wakker, gelukkig had het vannacht niet verder gesneeuwd en dat viel reuze mee. Het was wel koud hoor 2 graden maar in de douche is het warm en daarna in de camper ook, de kachel lekker aan dus warm aan het ontbijt. Daarna naar Lake Louise gegaan en een wandeling gemaakt, we wilden eigenlijk naar het theehuis lopen maar dat was toch iets te glibberig.Het anders o,zo, blauwe meer is gewoon een sneeuw vlakte, het is maar goed dat we 3 jaar terug gezien hebben hoe mooi het is zonder al die zooi! Maar het eind van deze wandeling was ook mooi hoor, een bevroren waterval en wat een sneeuw overal. We zijn toch niet op wintersport gegaan??
Verder met de camper en dat was een rit met van alles wat, veel sneeuw en hoge bergen gezien, JA DE EERSTE BEER gezien ( helaas nog niet op de foto) regen gehad en zon en vooral dat laatste staat ons toch meer aan hoor. Via Jasper en Mount Robson zijn we in Mc Bride terecht gekomen en nu staan we op het Beaverview park. Natuurlijk met een firepit om ons vlees boven te roosteren, heerlijk! Een voordeel dat het niet zo warm is er zijn geen muggen. Morgen richting Prince George en Fraser Lake.

• 05 Mei 2010 - 07:00

Aaike:

Hoi Pap en Mam, toen ik jullie hoorde over Lake Louise dacht ik inderdaad ook aan het mooie blauwe water wat de berg spiegelde! En niet aan een berg sneeuw!
    Erg leuk dat jullie er foto's bij hebben gedaan!
    De beer staat toch niet NIET op de foto omdat papa .... Nouja, dat verhaal met die vrachtwagens is bekend ;). Fijne reis!

• 05 Mei 2010 - 07:38

Arti:

wat een prachtige fotos
    hebben jullie genoeg warme kleding bij je ?

groetjes arti

• 05 Mei 2010 - 08:38

Papa En Mama:

De eerste fotos bekeken erg mooi en een fijne reis verder van hier de groetjes

• 05 Mei 2010 - 10:50

Wendy:

Hoi,

Geweldig zeg die foto´s met de sneeuw!
    Zal wel weer ff wennen zijn die kou.
    Nou geniet ervan!

• 05 Mei 2010 - 16:45

Jacqueline:

Mooie bevroren waterval hoor !! ;)

• 06 Mei 2010 - 08:01

Bertus.v.wijngaarden:

een heel goede reis toegewenst

• 06 Mei 2010 - 15:23

Giel:

Het zit ook niet mee met dat weer daar ,voor de rest een fijne reis daar.

• 06 Mei 2010 - 18:56

Evelyn:

wij hopen dat jullie beter weer hebben als wij,hier sneeuwt het nog steeds sinds maandag.
    groetjes en goed uit kijken ruud voor de beren.

• 06 Mei 2010 - 20:04

Wil Verblauw:

hoi rusi, hebben jullie al geskied wat een sneeuw. in Frankrijk ligt okk zo veel sneeuw.Ajax heb net de schaal gewonnen 1-4 maar er was niet veel aan. Nu jongens geniet lekker en we horen weer van jullie. lieve groetjes.

• 07 Mei 2010 - 09:40

Jolanda:

Hoi Ruud en Simone,
    wat een gave foto's!! Het ziet er naar uit dat jullie er goed van genieten!! Greetz Jo

• 09 Mei 2010 - 14:21

De Buyksies:

Hoi Ruud en Simone,
    Zo te lezen genieten jullie er lekker van. Nu nog wat meer warmte, maar ook dat zal wel goed komen. Foto's zijn ook erg mooi. Liefs, Rob, Lia, Rick en Mario.