Naar huis - Reisverslag uit Alameda, Canada van rusi - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Alameda, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

Naar huis

05 Oktober 2012 | Canada, Alameda

Alameda:
Vrijdagavond heeft Landon (de vriend van Ellen) heerlijke steaks gebakken, vuurtje erbij en gezellig buiten eten daarna een tijdje zitten met een biertje erbij natuurlijk. Zaterdagochtend ontbijt en natuurlijk moeten Ruud en Ellen ff klieren, daarna gaat iedereen aan het klussen of gewoon lekker in de zon zitten. Evelyn en Simone gaan naar Estevan daar is een farmers markt, nou ja het was de één na laatste en stelde niet veel voor. Dan maar een rondje door het winkelcentrum en daarna weer lekker naar huis, ook genieten van de zon. Rony komt in de middag en dan is het gezin van den Berg compleet, leuk dat ze allemaal de moeite hebben genomen om naar Alameda te komen. Zondags komt Eline haar vriend ook nog en maken Eef en ik een enorme pan nasi. Later gaan Cees,Ruud, Eef en ik nog even een rondje lopen en zien we het noorderlicht, wat is dat bijzonder zeg. Het licht gaat van boven naar beneden maar ook van links naar rechts en het is een beetje groen en spreid zich steeds verder uit. Even later wordt het weer minder en zien we bijna niets meer maar als we dan iets verderop weer stil staan wordt het toch weer meer, echt mooi om te zien dat zoiets gebeurt in de lucht. Maandag gaan Rony, Ellen en Landon weer naar huis Bram naar school en Eline te werk en dan is het een stuk stiller op de van den Berg Farm. Wij hebben genoten van nog een aantal heerlijke dagen” quallity time” want we moeten het er weer een tijdje mee doen, maar het was geweldig en kijken al uit naar de volgende keer dat we hier weer heen kunnen gaan.
Donderdagochtend zijn wij na de koffie richting Calgary gegaan, onderweg even stoppen in Maple Creek om nog wat spullen bij Ellen te brengen en daarna rijden we weer verder.
We hebben getankt maar hij is niet vol omdat we de auto met een lege tank in mogen leveren, maar hier waren we toch wat te zuinig…………. Eerst kregen we een pompje in beeld en daarna gaf het dashbord aan dat we nog maar weinig brandstof hadden, nou zullen we het redden tot het hotel? Gelukkig wel en het eerste wat we doen is benzine tanken om de volgende dag naar Calgary te kunnen. De tassen naar de kamer gebracht en daarna zijn we gaan eten wat erg goed was.
Vanochtend na een prima ontbijt naar Calgary gereden en daar zitten we nu op het vliegveld te wachten tot het tijd is om in het vliegtuig te stappen. Morgen komt Aaike ons lekker halen en kunnen we meteen door naar de voetbal. We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar ja ook deze is weer om gevlogen!

• 05 Oktober 2012 - 20:19

Willy:

Hardstikke leuk om jullie te volgen en jammer dat het voorbij is, maar er komen weer andere dingen op je pad.goede vlucht en welkom in nederland.

• 05 Oktober 2012 - 20:20

Joke Roozen:

Hallo simone en ruud.

allereerst wens ik jullie welkom thuis en natuuurlijk een
    plezierlijke en een goede vlucht naar huis toe.

Joke Roozen.

• 05 Oktober 2012 - 20:24

Mike Kremer:

Hoi Simone en Rudd.
    Jammer dat jullie vakantie alweer voorbij is , als je pret hebt gaat de tijd snel! Hahahahaha
    Welkom terug in Nederland!

Groetjes
    Rob , Diana en Mike

P.S. Wel lekker weer meebrengen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Ruud en Simone,
    Wat een reis weer zeg, jullie hebben weer veel mee gemaakt, en leuk om weer bij de fam te zijn geweest. Hele goede vlucht en tot gauw !!

• 05 Oktober 2012 - 21:48

Lia:

Hé Ruud en Simone,

straks weer op Hollandse bodem en het leven gaat gewoon weer verder. Zelfs het voetbal gaat gewoon door. Goede reis en tot gauw.

• 06 Oktober 2012 - 03:07

Evelyn:

Nou de week is omgevlogen,het was erg gezellig weer samen te zijn met jullie!!!
    En na een nacht slapen was het ofdat we jullie pas nog gezien hadden.
    Welcome thuis en tot de volgende keer!
    Nu kunnen jullie weer lekker genieten van Aaike!
    Bedankt en een BIG HUG

• 06 Oktober 2012 - 05:14

Wil:

Ruud en Simone, we wensen jullie een goede vlucht en welkom weer in Holland xx

Ruud en Simone we wensen jullie een goede vlucht en welkom thuis xx