Zon - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van rusi - WaarBenJij.nu Zon - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

Zon

Door: rusi

21 Mei 2010 | Canada, Osoyoos

Kwam gister de regen nog een aardig tijdje naar beneden, vandaag schijnt de zon als we wakker worden. Het is nog wel fris hoor 8 gr. maar het ziet er goed uit buiten, na een skype gesprek met pa en ma gaan we lopen naar het dorp. We lopen lekker langs de fruitbomen en zien daar weer allerlei vogels tussen vliegen en lopen, en zijn we begonnen met een shirt en een trui aan nu lopen we alleen in ons shirtje want het is in middels lekker warm aan het worden. Er zijn hier veel hotels en Bed en Breakfast als we richting het dorp gaan, maar er zijn er nog veel gesloten hoor en ze zijn het net aan het opknappen met een lik verf. We gaan naar de supermarkt en de liquerstore en op de terugweg gaan we even lekker bij het water op een bankje zitten met de net gekochte broodjes, vleeswaar en een flesje sap. Ja Ruudje moet ff uitrusten met die zware tas met bier op zijn rug. Als we bij de camper zijn is het nog heerlijk en we gaan lekker in onze stoeltjes zitten met een boek. Later nog even een stukje in de dessert gewandeld en waar wij dachten dat het een flink stuk zou zijn of een rondje of zo, nee daar stopte het weer. Nou ja we hadden wel weer een mooie vogel (Northern Bullock’s Oriole) gezien die zo uit een volière ontsnapt zou kunnen zijn maar hier gewoon in de natuur leeft. Was wel leuk om nu weer eens een ander waarschuwingsbord tegen te komen n.l. dat je op moest passen voor ratelslangen dus hoge schoenen en een lange broek aan. Maar we zijn er niet een tegen gekomen. S’avonds met uitzicht op het meer onze maaltijd genuttigd onder gezelschap van moeder eend met 7 jongen.
Morgen gaan we weer rijden maar niet helemaal langs de onderkant zo als we dat eerst van plan waren de weersverwachtingen zijn iets noordelijker beter dus gaan we die kant op. Via Summerland, Kelowna en Vernon gaan we naar Revolstoke en dan verder van de week naar Golden, Lake Louise en Banff.

• 22 Mei 2010 - 17:03

Papa En Mama:

mooi verslag hoorschat zorijzen we gezellig met jullie mee wat is hetmooi zeg die vogel geweldig we zijn blij dat alles goed met jullie gaat groetjes van ons pap en mam doei .

• 22 Mei 2010 - 17:38

Erna:

heerlijk om zo mee te genieten met jullie
    Laat Ruud wel om z'n rug denken he.
    Wat een mooie vogel en mooie foto geweldig
    jullie zien en doen een hoop hoor geniet er van
    weer verder met veilige kilometers
    veel liefs
    erna en fokke

• 23 Mei 2010 - 17:30

Koen:

lijkt me super .
    mag ik ook schat
    ziet er mooi uit allemaal.
    nog een fijne tijd daar.
    groetjes rooie van koen

• 23 Mei 2010 - 20:46

Sonja:

Hallo Simone en Ruud
    Wat leuk om op deze manier mee tekunnen kijken en lezen wat jullie beleven.
    Natuurschoon,beren roofvogels,vis(zelf gevangen)sneeuw regen maar ook zon,wakker worden midden in de natuur.Kortom geweldig al vele mooie fotos.Geniet er nog lekker van,goede reis verder
    Groeten Sonja