De hele dag zon! - Reisverslag uit Radium Hot Springs, Canada van rusi - WaarBenJij.nu De hele dag zon! - Reisverslag uit Radium Hot Springs, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

De hele dag zon!

Door: rusi

24 Mei 2010 | Canada, Radium Hot Springs

Maandag 24 mei, Vandaag zijn we heel vroeg wakker dat komt omdat we de klok weer een uurtje vooruit moesten zetten gister. Ruud gaat dus al vroeg onder de douche, we dachten er lekker lang onder te kunnen staan( dat staat tenminste op de site van de camping 15 min. Hotwater for $1,=) maar als hij al snel terug komt blijkt dat het anders is de beste man heef waarschijnlijk de 1 te veel ingetikt want het is slechts 5 minuten! Ik ben dus voorberijd en zet alles klaar om volop van die 5 minuten te kunnen genieten ( 4 dus want het water is eerst nog koud ) Als Ruud terug komt van zijn wandeling besluiten we verder te gaan, het zonnetje schijnt dus willen we niet te ver rijden. Bij Golden worden we verrast door een beer die daar lekker aan het eten is, Ruud rijd achteruit maar dan wil de beer de weg opgaan en dus stoppen we, het beest besluit weer terug te gaan dus wij weer verder achteruit en daar zien we hem nog net het pad aflopen ach nu staat de teller toch op 17.
Na een tijdje gaan we bij de rivier even stoppen om aan ons ontbijt te beginnen en als dat erin zit gaat Ruud nog even vissen, hij vangt niets maar was toch weer even lekker bezig, ik heb de wagons van een langskomende trein geteld maar hij was korter dan de vorige n.l. 129 en twee locomotieven.
Bij de rivier ziet Ruud wel weer een bever en die heeft hem waarschijnlijk niet gezien of gehoord want hij gaat rustig verder met eten en zwemmen.
We zien onderweg ook nog een hert en dat is het wild dan voor vandaag, we stoppen in Radium Hotsprings en gaan daar de camping op. We hebben ook een aantal wandelingen maar als de camper op zijn plek staat is het heerlijk in de zon en vindt ik dat we daar wel een tijdje in kunnen zitten,dat lopen kan vanavond ook nog. De mevrouw aan de balie verteld ons dat de douches gratis zijn, nou daar zullen we gebruik van maken hoor! Als we vanavond klaar zijn met vuurtje stoken gaan we er lekker lang onderstaan om ons een flink schoon te poetsen.
Voor dat we gingen eten zijn we eerst nog even aan het wandelen geweest en dat was weer een leuk rondje, toen nog even in het zonnetje op het terras genieten en weer terug naar de camper voor het eten. Het was een warme dag vandaag zonder regen, morgen gaan we naar Banff.

• 25 Mei 2010 - 04:12

Evelyn:

wat een schattig beertje zo van de achter kant.

• 25 Mei 2010 - 14:45

Mike Kremer:

wat een lieve beer(nou ja,hou die er uit ziet dan...)veel plezier nog met jullie vakantie
    !!!!!!!!

groetjes van diana,rob en ik natuurlijk!!!
    xxx

• 26 Mei 2010 - 16:17

Bertus En Corrie.:

Jullie hebben een pracht vakantie.
    Canada is prachtig he,geniet er van hoor.

• 26 Mei 2010 - 20:12

Erna:

weer een dag met veel activiteiten, je ziet een heleboel he
    jemig 129 wagon's was je de tel niet kwijt haha
    leuke foto van de beer de volgende keer moet hij zich wel even omdraaien hoor
    Geniet van de zon het land de natuur en elkaar goeie reis verder
    dikke kus van ons

• 26 Mei 2010 - 21:48

Annemieke:

Wat kan een mens genieten van simpelweg een lekkere douche!! Ik hoor Leon(is weer thuis) er ook steeds
    over. Ja..... thuis is die douche toch het lekkerste.
    Maar deze vakantie is zeker de moeite waard wat een natuurschoon en wat zien jullie ontzettend veel.
    Groetjes ArAnLeIes
    hahaah Stam dus