nog 1 dag - Reisverslag uit Cochrane, Canada van rusi - WaarBenJij.nu nog 1 dag - Reisverslag uit Cochrane, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

nog 1 dag

Door: rusi

26 Mei 2010 | Canada, Cochrane

Woensdag 26 mei, Ruud is vroeg wakker en gaat vissen maar na een klein tijdje is hij alweer terug hij had al snel een paar blinkertjes verspeeld en dus klaar. We gaan een stukje rijden en komen dan in een ander deel van het park waar een wandeling en een klim uitgezet zijn. Wij gaan voor de wandeling genaamd Yamnuska Ridge Trail maar als we nog maar net bezig zijn vragen we ons af of we wel aan de goede begonnen zijn pff, maar ja hoor na een tijdje komen we een bordje tegen dat de klim de andere kant op gaat. Nou wij weer verder met regelmatig even stoppen maar dan nog wat gaan we omhoog zeg, wel een mooi uitzicht en we zien wild, een White – Taled Deer en dat is toch wel leuk als je ze zo ziet i.p.v. vanuit de camper. Ze zijn wel zeer alert en tussen die bomen door is het moeilijk kijken voor ons maar we zien ze. Na een uur lopen gaan we weer terug omdat we niet precies weten hoe lang het nog gaat duren en we moeten de zelfde weg ook weer terug., nou en we kunnen jullie zeggen dat het weer een behoorlijke kuiten training was. Als we hier weer heen gaan moeten we toch echt gaan oefenen hoor!!! Bij de camper aangekomen gaan we eerst eens voor het ontbijt want aan die banaan van onderweg hebben we natuurlijk niet genoeg. Als we alles weer binnen hebben en de boel weer schoon in de kast staat gaan we op weg naar Cochrane. We hebben de Rockies achter ons gelaten en rijden nu weer in een glooiend landschap door het indianen reservaat waar koeien, paarden enz gewoon op de weg lopen. In het land ziet Ruud iets lopen en als we later de foto bekijken blijkt het een Coyote te zijn, nu hebben we die ook levend gezien en niet alleen aangereden langs de weg. We gaan in Cochrane de camping op en daar gaan we na een bakkie maar even beginnen met inpakken, morgen moeten we ons ‘huis’ tenslotte weer inleveren.
Evelyn haalt ons morgen op en dan gaan we daar nog even lekker genieten en natuurlijk houden we jullie dan ook nog op de hoogte , enne…….. voor iedereen die nog steeds bij de brievenbus zit te wachten op een kaartje van ons…….die komt niet hoor!! Groetjes en een Dikke zoen van ons XXXX

• 27 Mei 2010 - 07:37

Papa En Mama:

nu die verslagen en fotos zijn mooier dan een kaartje bij de brievenbus ja zo zie je maar weer dat de weken om vliegen dat je vandaag je woning weer in moet leveren maar dan hebben jullie nog wat dagen bij kees en evelien je doetse maar de groeten van ons nu mensen weer bedankt en tot horens groetjes van ons en een dikkepakkertxxxxx

• 27 Mei 2010 - 08:42

Corrie En Bertus.:

Regelmatig jullie reisverslag gelezen en een beetje mee genoten want wij waren veel in het zuiden en de westcoast.
    geniet er met volle teugen van
    goede reis toegewenst.

• 27 Mei 2010 - 16:42

Joke:

Simone,ruud,
    zo zie je maar je kijkt er naar uit en het is zo weer voor bij ik heb genoten van je verslagen
    en de fotos de laatste
    week lekker genieten
    bij evelyn,kees
    groetjesxxx

• 27 Mei 2010 - 16:56

De Buyksies:

Hé luitjes, de rondreis zit er weer bijna op! Lijkt wel of we een beetje meegeweest zijn met zulke verslagen en mooie foto's. Nog een hele fijne week bij Cees en Evelyn. Tot gauw.
    XXXX

• 27 Mei 2010 - 17:35

CindyPeterLynaYori:

veel plezier in Vauxhall !

• 27 Mei 2010 - 18:33

Willy:

nou zeg jullie hebben veel dieren gezien,mooi hoor. nu nog even genieten met z,n allen.groetjes van ons,bmwtrk.