Vracht wegbrengen - Reisverslag uit Oxbow, Canada van rusi - WaarBenJij.nu Vracht wegbrengen - Reisverslag uit Oxbow, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

Vracht wegbrengen

Door: Simone

27 September 2018 | Canada, Oxbow

Hallo Nederland,
De zon komt op het is lekker droog, het waait een beetje en dat is goed voor het gewas wat nog op het land ligt, het is n.l. nog te vochtig om te combinen.
Gister zijn Ruud en ik om beurten mee geweest met Cees om vracht wat in de silo's zat weg te brengen naar de elevator, hier is het graan aan verkocht. Er staan daar hele grote silo's waar al het graan van de boeren in verzameld wordt en als die dan allemaal vol zijn dan gaan ze het overstorten in treinwagons en gaat het naar de fabriek.
Ellen is er met de kinderen dus er is veel reuring in huis met twee van die kleine grietjes. Toen die gisteravond op bed lagen hebben we met zijn zessen zitten Keezen, ja ook hier hebben we het geïntroduceerd! Lachen hoor! Nou tot de volgende keer maar weer, bye,bye.

• 27 September 2018 - 18:05

Tp Dol :

Hoi Simone en Ruud wat leuk om weer te genieten van jullie verslagen.
    een mooie tijd
    gr ome teun tante gre

• 28 September 2018 - 09:56

Rob En Lia:

Zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin! Was ik ook niet bang voor. Groeten,

• 29 September 2018 - 03:45

Diane:

Gelijk aan het werk dus! Ja jullie moeten je wel nuttig maken! Gezellig hoor, keezen! Xxx