Goede vluchten - Reisverslag uit Oxbow, Canada van rusi - WaarBenJij.nu Goede vluchten - Reisverslag uit Oxbow, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

Goede vluchten

26 September 2018 | Canada, Oxbow

Maandag was wel een hele lange dag, s 'morgens op tijd vertrokken van huis nog even een bakkie doen bij Bianca en daarna naar Schiphol. Het was niet druk dus alles was weer zo voor elkaar en konden we aan de koffie en onze tijd doorkomen met een potje Rumix (een soort rummikub maar dan met dobbelstenen) Na het opstijgen vlogen we langs de kustlijn maar ter hoogte van Den Helder was het bewolkt dus we konden dat niet heel goed bekijken, iets anders was het toen we een aantal uur verder waren. Boven Groenland was het echt prachtig en wat een sneeuw, gletsjers en ijsbergen hebben we gezien, echt heel bijzonder!
De vlucht naar Edmonton was verder prima en we werden weer goed verzorgt door het personeel van KLM, jammer dat we niet kunnen slapen maar met een paar films en muziek zijn we de tijd goed door gekomen. Ook de 2e vlucht van Edmonton naar Regina was goed, een klein vliegtuigje met maar 100 passagiers tjonge wat een verschil met dat grote blauwe ding van de vorige vlucht. Inmiddels zijn we 12 uur verder in de tijd en is het voor ons lijf 4 uur in de nacht maar de klok zegt hier dat het 20.00 in de avond is. Niet zo gek dus dat de oogjes toch even dicht vallen en lijkt de vlucht van 90 minuten ineens toch een stuk korter.
Op het vliegveld van Regina gaat het allemaal lekker snel, staan Cees en Eef ons op te wachten en kunnen we na een BIG HUG de laatste paar honderd kilometer in de auto op weg naar huis. Hier nog even 1 welkoms biertje gedaan en hup naar bed om in ons nieuwe ritme te komen.
Nou dat is gelukt hoor ook hier ben ik gewoon om 6 uur wakker, op voor een nieuwe dag! Groetjes van RUSI vanuit Alameda.

• 27 September 2018 - 04:26

Annemieke:

Zoooo wat een reis hè, gelukkig allemaal weer gelukt. Nu snel in het ritme komen maar dat is jouw al aardig gelukt Simone. Veel succes op de farm.

• 27 September 2018 - 14:23

Pieter & Tjitske:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Wat een reis zeg! Nu lekker settelen en genieten.

• 27 September 2018 - 17:02

Erna:

Wat een reis weer, jammer bewolkt boven Den Helder. Nu lekker genieten daar, groetjes

• 29 September 2018 - 03:47

Diane:

Wat een reis toch weer, gelukkig alles goed gegaan! Wat een schitterend gezicht zeg die gletjers!!