Goede vlucht - Reisverslag uit Calgary, Canada van rusi - WaarBenJij.nu Goede vlucht - Reisverslag uit Calgary, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

Goede vlucht

03 September 2012 | Canada, Calgary

Maandag 3 september:
Met enige vertraging vertrokken vanaf Schiphol want voordat we daadwerkelijk de lucht in gingen was het 13.00 uur geweest. Maar goed we hebben de tijd en je moet die 7174 km toch gewoon binnen blijven. Het was een prima vlucht en we hebben nog redelijk wat kunnen zien tussen de bewolking door en ons verder vermaakt met kaarten, muziek luisteren en tv kijken. Ach en met regelmatig even wat te eten en drinken is het eigenlijk ook zo weer tijd, niet te geloven toch? Sta je zo maar weer in Calgary op de bus naar het hotel te wachten, wel raar hoor dat Cees en Eef nu niet op ons stond te wachten maar ja dat is nu veel te ver weg ( 1000 km).
Eenmaal aangekomen bij het hotel gaat het vrij snel en kunnen we de koffers naar onze kamer brengen om daarna een rondje te gaan lopen. We gaan even kijken hoe ver we van de Camperverhuur zitten en lopen een rondje supermarkt die je dan ook gewoon weer bekend voorkomt na 2 jaar. Eenmaal weer terug in het hotel doen we nog een paar potjes yatzee om maar zo laat mogelijk te gaan slapen. Het is nu bijna half 8 als ik dit zit te schrijven en dat betekend dat het in Nederland half 4 ’s nachts is, nog even en dan gaan we maar slapen (hopelijk kunnen we doorhalen tot morgenochtend dat zou wel lekker zijn).

• 04 September 2012 - 04:27

Eline:

Goeie reis! Maak er wat moois van!

• 04 September 2012 - 08:02

Diana Kremer:

heel veel plezier en we houden de updates in de gaten ;-)
    xxx diana

• 04 September 2012 - 09:05

Cindy:

Hoi Ruud, Hoi Simone,

heel veel plezier met jullie rondreis!
    geniet er met volle teugen van,
    en de groetjes aan de van den Bergjes!

Cindy + fam

• 04 September 2012 - 09:26

Hans & Annelies Wassenaar:

het 1e gedeelte van de reis is al goed gegaan , wel jammer dat je niet even naar buiten kon maarja ...
    goede reis verder en we houden ons op de hoogte via dit verslag

gr. Annelies en Hans

• 04 September 2012 - 09:30

Claudia Van Den Brink:

Lieve Simone en Ruud, ik had jullie nog graag een kaartje voor jullie vertrek willen sturen. Eindelijk eens de rollen omdraaien maar vanwege de onverwachte ziekenhuisopname van Chantal is dit niet gelukt. Ik vind het erg fijn dat we jullie nu wel kunnen volgen op jullie avontuurlijke reis en dat we berichtjes aan jullie kunnen sturen. Goed te lezen dat jullie een probleemloze vlucht hebben gehad. Rij voorzichtig met de camper die jullie gaan huren! Geniet van al het moois om jullie heen en maak vooral maar weer veel foto's! Chantal vindt de kiekjes prachtig! Heel veel plezier en ik laat snel weer wat van mij horen! Liefs, Claudia.

• 04 September 2012 - 10:57

Diana Kremer:

hoi hoi,
    jullie moeten de groetjes hebben van Guusje.(die heeft naast jullie gewoond in de Spuistraat).
    ik moest bloedprikken en zij was de 'zuster'. ze zegt: hey Aaike, toch? ik , nee, diana, ooooh de nicht van Aaike! was wel grappig. ik moest jullie de groetjes doen, dus bij deze! doeii

• 04 September 2012 - 11:03

Wil:

Hoi vakantiegangers, je 1e verslag met veel plezier gelezen. Simone had jij die e-card met tekst nog gekregen
    Zet jullie goeie bril op want er is ongetwijfeld weer veel te zien en doe voorzichtig. Renata en Arend hebben tot nu toe nog geen mooi weer maar vanaf morgen zal het veranderen. Nu luitjes geniet er lekker van Dikke kus WIL.

• 04 September 2012 - 17:51

Erna En Fokke:

He Ruud en Simone

Krijg net het reisverslag binnen geweldig we gaan weer mee genieten met jullie
    Een goeie reis gehad gelukkig en dan nu genieten en veel foto's maken
    wij genieten mee.
    Het weer is hier momenteel lekker, zonnig warm in de zon dus wij genieten ook nog even.
    dikke kus

• 04 September 2012 - 20:31

Joke:

Hoi Simone,Ruud,

Veilig aangekomen en nu heerlijk genieten van een welverdiende vakantie
    laat mooie en leuke fotos zien
    ik ga deze weken genieten van jullie reisverslagen
    Tot het volgende reisverslag

lieve groet
    Joke xxx

• 04 September 2012 - 20:40

Jan En Jeanne:

Heel veel plezier toegewenst en we zullen jullie op de voet volgen.lekker slapen en dan fris achter het stuur . groetjes Jan en Jeanne

• 05 September 2012 - 09:38

Elly:

Heeeeeeeel veel plezier!!! Leuk om te volgen.

• 06 September 2012 - 14:31

Lia:

Jullie verslag weer met veel plezier gelezen. Ik hoop dat er nog een hoop volgen, met foto's erbij natuurlijk. Geniet van de komende weken !!

• 06 September 2012 - 21:40

Frank & Ingrid:

Hoi Ruud en Simone

Veel pleziet met jullie rondreis,we hopen dat jullie een mooie reis maken en dat alles wat jullie gepland hebben ook mag lukken.
    We hebben jullie uitnodiging ontvangen hele leuke kaart en uiteraard zijn wij van de partij.
    We blijven jullie volgen en Ruud niet te dicht bij de beren komen,hou je biertje in de gaten.

Groetjes Frank & Ingrid

• 06 September 2012 - 22:08

Papa En Mama Van Den Brink:

simone en ruud je uitnodiging ontvangen van daag heel leuk.
    heel veel plezier op jullie vacantie .
    veel zien en gezond terug komen veel liefs van ons doei.
    kusjes van onsxxxxxxxxx

• 07 September 2012 - 10:22

Fam; V D Berg:

wel weer veel bekendheid om het weer te zien he
    wij wensen jullie een hele fijne vacantie en doe ze
    vooral allemaal de groeten dooeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Fam; van den Berg groetjes van Ageeth

• 07 September 2012 - 11:08

WIL:

Lieve Simone en Ruud, jullie uitnodiging ontvangen, wat dachten jullie ach laten we toch nog maar een feestje geven of!!!!!!!!!!!!!!!!! staat er een foutje in de kaart en zijn jullie 24 september 26 jaar getrouwd.
    Het is een hele leuke uitnodiging echt een kaart van de verschoortjes. Hoe gaat jullie reis ? we zitten al naar jullie volgend verslag uit te kijken. Geniet er lekker van dikke knuffel doei!!!!!!!!!!!.