Mooi weer - Reisverslag uit Alameda, Canada van rusi - WaarBenJij.nu Mooi weer - Reisverslag uit Alameda, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

Mooi weer

18 Maart 2013 | Canada, Alameda

Maandag 18 maart
Het is weer frisjes buiten – 15 en er is weer een behoorlijke laag sneeuw gevallen, dus ja er moet weer een pad gemaakt worden om bij de honden te komen. Het pad naar de weg ligt ook weer helemaal vol, de schoolbus rijd niet dus Bram heeft een extra vrije dag vandaag. Als we een rondje om gaan liggen overal weer sneeuwduinen de honden lopen regelmatig tot hun buik of verder in de sneeuw. Evelyn en ik gaan ook even om het huis maar dat gaat niet helemaal lukken, er is daar zoveel sneeuw heen gewaaid! Evelyn probeert het nog even maar staat al snel tot het kruis aan toe in de sneeuw brrrr koude benen. Toch is het in de zon goed te doen hoor, de wind komt van de andere kant en nu kan je heerlijk van het zonnetje genieten op de trap bij de deur nou en dat doen we dan ook. Verder zien we wel wat deze dag brengen gaat vandaag.

• 19 Maart 2013 - 19:13

Erna:

Dit is toch niet te geloven he wat een sneeuw, dan moeten we hier niet meer klagen
    Het is wel een mooi gezicht hoor, maar o wat koud.
    Geniet nog even het is hier ook koud voor ons doen hoor
    De groetjes daar en dikke kus