Nog een dagje Squamish - Reisverslag uit Squamish, Canada van rusi - WaarBenJij.nu Nog een dagje Squamish - Reisverslag uit Squamish, Canada van rusi - WaarBenJij.nu

Nog een dagje Squamish

Door: rusi

13 Mei 2010 | Canada, Squamish

Een rust dag wat rijden betreft, vandaag zijn we nog lekker een dagje gebleven en de enige rit die we gemaakt hebben was naar de supermarkt en de liquorstore het bier is hier tenslotte niet gewoon bij de super te koop. Nog even bij het visitorscenter vragen voor leuke wandelingen en toen weer terug naar de camping. Lekker langs de rivier gewandeld diverse vogels gehoord en alleen zwaluwen gezien, totdat we bijna weer terug waren toen cirkelde er een turkey vulture koppel boven ons. Deze roofvogels hebben een spanwijdte van 175 tot 180 cm. Ze bleven een lange tijd rond gaan maar toch is het erg moeilijk om ze een beetje knap op de foto te krijgen. Ruud is vandaag niet aan het vissen geweest hij had de regels in het boekje gelezen nou en dat zijn er wat hoor, dus of hij die vis nou wel mee had mogen nemen nadat hij hem gevangen had dat is nog maar de vraag. Ach lekker was ie in ieder geval wel. Morgen rijden we naar Horseshoe Bay(west vancouver) daar gaan we de veerboot op en komen dan aan in Nainamo op Vancouver Island. Waarschijnlijk gaan we dan naar Campbell River en van daaruit zien we het wel. Foto’s kunnen we nu lekker bij de verslagen laten staan want er is iemand zo lief geweest om ons extra foto ruimte te geven, heel erg leuk dus XXXXXX Nu zitten we lekker bij de firepit een fikkie te stoken.

• 14 Mei 2010 - 06:05

Arti:

hallo luitjes
    weer een leuk verslag gelezen.
    zijn er zoveel regels daar om te vissen niet gewoon hengelen en op eten dus.
    We zijn gisteren naar Amsterdam geweest eem hele lange dag.
    Maar uiteindelijk werden de meiden door 3 wedstrijden goed te spelen 2e.
    En we dachten nog wel dat we kansloos waren.
    De wedstrijd tussen OAC en roerdalen werd overtuigd gewonnen door roerdalen met 5-0
    na dat we ook de finale wedstrijd van de heren hadden bekeken een hele spannende, zijn we rond half 11 weer naar huis gegaan.
    Klaas heeft jullie auto gereden , want na zo'n lange voetbal dag
    was het voor Aaike lekker dat ze dan niet meer zelf terug hoefde te rijden
    We kwamen Den Helder binnen
    in een rook lucht.
    We waren al ingelicht dat de badkamer winkel en de megategel in de brand stonden.
    nou het is echt helemaal afgebrand.
    zo jullie zijn weer bij gepraat.
    Ik ga naar mijn werk en jullie gaan nog 22 dagen geniet

XX Groetjes De Blokkers

• 14 Mei 2010 - 11:46

Bianca:

Ja Zus die iemand van die fotoruimte ben ik.
    Het zijn mooie foto's dus daar wil ik er wel meer van zien
    Volgens mij heb je nu 100 foto ruimtes er bij
    xxxx Bianca

• 16 Mei 2010 - 06:30

Annemieke:

Hahahaha lekker he veboden vis eten!!
    Prachtig!!!
    Echt iets voor jullie.
    Ik hoop dat de vis niet te zwaar op de maag lag.
    Geniet!!!!!!!!!!!!
    Kus de Stammetjes

• 16 Mei 2010 - 06:32

Annemieke:

Nou ja zeg foutje...oeps het moet natuurlijk verboden zijn hahaha.
    Maar je had het vast wel begrepen.
    Mazzel